5 Haziran 2010 Cumartesi

yaşlıyım yaşlı

benden geçmiş anladım. öle gece çıkıp eve sabaha karşı gelmeler, ıptıs dumtıs bangır müzikler altında ayaklarda dikilmeler, saçma sapan içmeler.. bi de o zamanın boğucu sigara dumanını da ekleyelim. eski halimi de kofti bulurdum ama beterin beteri varmış. artık hissiyat olarak da feci uzaklaştım zaten. ne çıtır kovalayacak mecalim var, ne de karılarla aşık atacak. umrumda değil.



barlardan bulduğum saçma adamlarla uzun ilişkilere girmek gibi hatalara da düşüyorum yetmezmiş gibi. al işte, hala eski olduğunu kabullenemeyen, bitti!den anlamayan sorunlu eski sevgilim tarafından bir aydır duygusal olarak taciz ediliyorum.

yazık. oysa herşey çok güzel olabilirdi. ama saçma kıskançlıklar ve akıl oyunlarıyla bok ettin bıraktın. keşke bu kadar sorunlu bir insan olmasaydın canım, ama çok bile dayanmışım ben sana.

oha be abi! dönüp bakıyorum da ne diye çekmişim bu herifin kaprislerini?? hala da çektiriyo. acıyorum da bi yandan ama. yok, acıya acıya, acınacak hale düşen yine ben oluyorum.